INDARKERIAZKOA EZ DEN KOMUNIKAZIOAREN INGURUKO TAILERRA EREMU PROFESIONALARI ZUZENDUA
|
TALLER DE COMUNICACIÓN NO VIOLENTA EN EL ÁMBITO PROFESIONAL
|
“IEK erbiltzen dugunean gure eta besteen behar-izan sakonenak entzuteko, hartu –emanak izpi berrien argitara hautematen ditugu”
|
“Cuando
usamos la CNV para escuchar nuestras necesidades más profundas y las de
los otros percibimos las relaciones bajo una nueva luz”
|
Marshall B. Rosenberg, Ph.D.
|
Marshall B. Rosenberg, Ph.D.
|
Marshall
Rosenbergek garatu zuen Indarkeriazkoa ez den komunikazioa (IEK). Bera
psikologia klinikoan doktorea da, baita ere hezitzailea eta nazioarteko
gatazketan bitarketari aitortza du. 1984ean "Center for Nonviolent
Communication" (CNVC) fundatu zuen.
|
La
Comunicación NoViolenta (CNV) fue desarrollada por Marshall Rosenberg,
Doctor en psicología clínica, educador, reconocido mediador en
conflictos internacionales y fundador del "Center for Nonviolent
Communication" (CNVC), en el año 1984.
|
IEK-k orientatzen digu gure espresatzeko moduak eta besteak entzuteko erak berriro egituratzeko.
|
La CNV nos orienta para reestructurar nuestra forma de expresarnos y de escuchar a las demás personas.
|
IEK
erakusten digu eragiten diguten egoerak eta jokabideak antzematen eta
eurei erreparatzen. Berarekin ikasten dugu egoera jakin batez espero
duguna identifikatzen eta modu argian adierazten.
|
La
CNV nos enseña a observar cuidadosamente y a detectar conductas y
situaciones que nos afectan. Con ella aprendemos a identificar y a
expresar con claridad lo que esperamos en concreto de una situación
dada. El método es simple, pero su poder de transformación
extraordinario.
|
Zer eransten dio Indarkeriazkoa ez den komunikazioak enpresari?
|
¿Qué aporta la Comunicación No Violenta a la empresa?
|
Arauak,
balio sistemak eta erreferentzia – puntuak aldatu egiten dira eta
bakarrik uzten gaituzte gure bakardadean eta besteen aurrean. Orduan,
zelan konpondu sortzen diren erronkak, zehazki lan munduan? Zelan jasan
aldaketak, lagundu kolaborazioa, elikatu sorkuntza eta berrikuntza?
Zelan lortu gure helburuak beste modu batean?
|
Las
normas, los sistemas de valor, los puntos de referencia cambian y nos
dejan solos con nosotros mismos y solos delante de las otras personas.
Entonces ¿cómo resolver los desafíos que surgen, particularmente en el
mundo del trabajo?, ¿cómo soportar los cambios, favorecer la
colaboración, alimentar la creatividad y la innovación?, ¿cómo conseguir
nuestras metas de otro modo?
|
Erantzunetako bat Indarkeriazkoa ez den Komunikazioa da.
Indarkeriazkoa ez den Komunikazioak bizitasuna ematen dio erakundeari,
ez bakarrik komunikazioa eta lantalde – izpiritua laguntzen duten
erabakien inguruko arauen bitartez, baizik eta sortzen diren arazoak
modu praktikoan konpontzeko prozesuak proposatuz.
|
Una respuesta es la Comunicación NoViolenta.
La Comunicación NoViolenta aporta vitalidad a la institución, aportando
no solamente reglas para la comunicación y para la toma de decisiones
que favorecen el espíritu de equipo, sino también proponiendo procesos
para la resolución práctica de los problemas que emergen.
|
Konfiantzan,
argitasunean, elkarrenganako errespetuan eta erakunde zein enpresaren
xedean oinarritzen diren hartu – emanak eta komunikazioa modu
eraginkorrean kudeatzeko trebakuntza eskaintzen da.
|
Se
ofrece formación para una comunicación y gestión de las relaciones
eficaz, basadas en la confianza, en la claridad, en el respeto de todos y
todas y de la misión de la organización y/o empresa.
|
Helburuak
|
Objetivos
|
· Enpresa edo erakundearen baitan giro orokorra hobetu.
· Lankidetza indartu.
· Sorkuntza garatu lantaldeetan.
· Lankideen arteko gatazkak aurreikusi edo konpondu.
· Langileak motibatu, norbanakoaren lanari zentzua eman.
· Bezeroekin kontaktuak erraztu.
· Estresa murriztu.
· Enpresa
bizi talde inteligentzian konfiantza duen egitura bezala, momentu
bakoitzeko zailtasunei konponbideak bilatzeko. “Ni-neu”-tik, “gu –
geura” pasatu.
|
· Mejorar la atmósfera general en el seno de la empresa u organización
· Reforzar la colaboración
· Desarrollar la creatividad en los equipos
· Prevenir o resolver los conflictos entre el personal
· Motivar al personal, dar sentido al trabajo de cada uno
· Facilitar los contactos con la clientela
· Reducir el estrés
· Vivir
la empresa como una estructura en la que se confía en la inteligencia
colectiva para encontrar soluciones a las dificultades del momento,
pasando del yo al nosotros.
|
Edukiak
|
Contenidos
|
· IEKren prozesua.
· IEKren aplikazioa eremu profesionalean.
· IEKren lau osagaiak.
· Gure erlazioak eraldatzeko, komunikatu.
· Gure entzuteko moduetan eta espresioetan sakondu.
· Taldean ematen diren hartu – emanen kudeaketa positiboa.
· Gatazken kudeaketa konstruktiboa.
|
· El proceso de la CNV
· La aplicación de la CNV en el ámbito profesional
· Los cuatro componentes de la CNV
· Comunicar para transformar nuestras relaciones
· Profundización en nuestra escucha y expresión.
· Gestión positiva de las relaciones de equipo
· Gestión constructiva de los conflictos
|
Metodologia
|
Metodología
|
Programak
proposatzen du ariketa praktikoak eta azalpenak txandakatzea ,
sentimenduen eta beharren inguruko hiztegia barneratzeko eta pixkanaka
norberarekin eta besteekin erlazionatzeko, finean beste begirada horri
ohitzeko.
|
El
programa propone una alternancia entre ejercicios prácticos y
explicaciones para incorporar el vocabulario de sentimientos y
necesidades y poco a poco familiarizarse con otra mirada sobre la
relación consigo mismo y con las otras personas.
|
Eragilea
|
Facilitadora
|
Pilar de la Torre.
www.comunicacionnoviolenta.com
|
Pilar de la Torre.
www.comunicacionnoviolenta.com
|
Tokia
|
Lugar
|
EDE Fundazioa.
Simon Bolivar kalea 8b, 48010 Bilbo. |
Fundación EDE.
C/ Simón Bolivar 8b, 48010 Bilbao. |
Datak eta ordutegia
|
Fechas y horarios
|
Maiatzaren 31 ostirala.
9:00etatik 13:30etara eta 15:30etatik 19:30etara |
Viernes 31 de Mayo.
De 9:00 a 13:30 horas y de 15:30 a 19:30 horas. |
Izen ematea
|
Inscripción
|
Matrikula egiteko jarri harremanetan Carolina Carazorekin, eta ondoko datu pertsonalak eman: izena, bi deiturak, NAN zenbakia, helbide postala, eta harremanetarako telefonoa.
Posta elektronikoa: ccarazo@fundacionede.org Telefonoa: EDE Fundazioa, 94 400 99 99. |
Para formalizar la matrícula ponerse en contacto con Carolina Carazo, facilitando los datos personales: nombre, dos apellidos, DNI, dirección y teléfono de contacto.
Email: ccarazo@fundacionede.org Teléfono: Fundación EDE, 94 400 99 99 |
Prezioa
|
Precio
|
Prezioa: 140 euro
Ordaintzeko modua: dirua BBK-ko ondoko kontuan sartu, 2095 0551 60 91 04008793 |
Precio: 140 €
Forma de pago: Ingreso bancario en la siguiente cuenta de la bbk: 2095 0551 60 91 04008793 |
2013/04/22
BAKEOLA:Taller de comunicación no violenta
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario